Wednesday 25 January 2012

mAmA oH MaMa....

msuk ary nih,da nk 4 ary mama x brckp ngn aku.. ape jer la salah aku kt dia?? besar sgt ke salah aku smpai mcm nih skali mama nk hukum aku?? even pon kalo mama x leh nk trme siapa diri aku skrng,jgn la wat aku mcm nih.. x cium bau syurga aku t.. aku x snggup ma.. ma,kalo ank mu nih de wt slh,ank mu mohon ampun dan maaf bnyk2.. bkn niat ku nk wt mama brkecil hati.. tp mama kne la pham knpa ank mu jd mcm nih.. jgn trlalu pndng buruk ma.. ank mu bukannye buat 1 bnde yg buruk.. bkn juga mngacau hidop org.. ank mu juz rsa bhgia n seronok lepas ape yg da jd sblum nih.. hidop ank mu skrng trlalu senang tanpa ada sbrg gngguan.. mama x rsa senang ke tengok ankmu rasa senang setiap kali..?? ma,maafkn aku ma.. ampunkn aku.. if 1 mse t aku nk berubah,aku akn berubah jgak ma.. mse 2 lmbat n cepat jerk.. huhu.. = sedih =

No comments:

Post a Comment