Sunday 22 January 2012

h!nAkaH??

assalamualaikum...
ape mcm ary nih?? erm sblum 2 aku nk say Happy Chinese New Year la ea kt sume2 kaum cina at luar uhh..
erm so,cter aku pd kali nih psal penerimaan org tntng diriku.. hmm.. tah la.. aku pon x phm la ape yg org2 pk sal diri ku nih.. nk kate aku kaco org,aku x kaco pon.. aku juz jd spe diri aku yg sbnr.. 2 pon slh.. tp 2 la.. diorg seolah2 pndng kerek ngn aku.. trmasuk la fmly aku sndri.. hmm.. tah la.. diorg x phm npe aku jd cani.. sptutnye diorg sokong aku.. bknnyer perli2 aku.. iyalah.. aku tau ape yg aku buat nih slh dlm agama.. tp 2 bkn utk slamanye aku nk jd cani.. mybe 1 ary bler aty aku da trbkak nk brubah blek,aku akn brubah jgak.. da kalo diorg asik nk hina2 n perli2 aku.. smpai bler pon aku x kn berubah.. tah la.. kdng2 2,aku tnsion gak.. aku nk beli 2,slh.. aku nk beli,slh.. mcm mlm td,aku nk beli jam tgn.. mmang da bese,ape2 yg aku nk beli,aku akn refer kt mk aku dlu.. tp bler aku mnx pndpt,dier bole ckp, ' ai,ko da nk pkai jam tgn yg bsar2 plak ke?? ' pdhal,jam 2,x lah bsar mne pon.. pd aku,bese2 jer.. ade lg besa dri jam yg aku tnjuk 2.. da dier ckp cm 2.. aku tnjuk lak ade 1 jam yg aku brknan.. then dier ckp,' ko da x de jam laen ke nk pilih?? x nk la yg 2.. besar sgt la.. x mo,x mo.. cri yg laen ' lpas dier ckp cm 2,aku trus letak blek jam 2 n blah kt tmpat bpak aku tgh byr  duet2 beli brg dapo.. muke aku mmang tyme 2 ketat gler kot.. hmm.. tah la.. brsbab npe aku jd cani.. aku x mnx bnyak.. juz trme diri aku seadanya.. jgn hnya tau nk hina2 aku.. aku pon mnusia bese gak.. yg x lari dari lakukan kesalahan n kesilapan.. kalo btul la aku de wt slh,aku mnx maaf dari hujung rmbut,smpai la hujung kuku kaki mu.. huhu.. erm smpai kt cni jer la aku ngadu.. t kalo de cter laen,ku cter lg keyh..
bye sume.. - peace - assalamualaikum.. ^^

No comments:

Post a Comment