Sunday, 22 July 2012

RaMaDHaN bULaN MuLiA~

ary nih,baru 2 ary umat islam menunaikn ibadah puasa.. mcm 2 gak ngn aku.. da 2 ary aku tunaikn ibadah puasa brsama fmly aku n yg trsyg.. aku ckup brsyukur cz pd taun nih aku dpt menunaikan ibadah puasa aku ngn c dia wt skali lg.. thnx Allah.. hope pd taun2 yg seterusnya aku dpt brpuasa dgn dia skali lg... dn skali lg aku brsyukur yg kitorg da x de gado2 lg da mcm bese.. da smnggu kitorg brtahan dari brgado.. alhmdulillah.. aku brsyukur sgt.. trme kasih bnyk2.. arap2 kitorg x kn brgado lg da.. ckup2 la da puas brgado dlu.. aku da pnat.. pnat tnggung sakit aty n mcm2 lg.. ok la.. smpai nih jer la aku nk mngarot.. Salam Ramadhan wt sume umat islam..:) - zack -

Tuesday, 29 May 2012

gEmB!rA x TeRkATa..

akhirnye.... ary yg d'tnggu2 slme nih tbe jgak... bsok,aku n fmly akn berangkat ke semenanjung.. arap2,slme prjalanan ke sne baek2 jerk tanpa ade halangan.. kpd my luv,tnggu ea.. ary 2 akn smpai jgk... x sbr rsenye nk jmpe ko.... ^^ arap2,x de la yg mngnggu sgala plan yg da kte rancang slme nih ea... gdnite syg... smpai ketemu ary esok... tdo lena2 ea... slmat mlm...

Wednesday, 23 May 2012

x SaBaR..~ :)

Skrng,aku tgh cuti sem.. final exm pon bru jer abez bbrpe ary lepas.. so,skrng aku tgh dok countdown nk blek semenanjung.. Ade lg smnggu jer lg aku n fmly nk balek smnnjung.. x sbr rsenye.. kalo ekotkn mama,dier da x nk blek da.. tp kenangkn sepupu dier merangkap pkcik aku sndri yg nk kawen,so kitorg pon blek la... dn aku plak,amek ksmpatan nk jmpe ngn yg trsyg... ^^ hehe... brdebar2 rsenye jntung aku nih... mcmane la dier bler jmpe ngn aku t kn...?? dier ade rse mcm aku rse nih x?? atw,aku jerk yg rse mcm nih?? yg teruja nk jmpe ngn dier..?? hmm.. tah la... aty dier hnye Tuhan jer yg tau.. aku hnye mnusia biasa yg x tau ape2 psal aty org... ishh!! ape sedih2 nih... org yg nk g jmpe yg trsyg msti kne epy2 maa... bru ade style... lol.. ape la yg aku merepek nih kn... hahaha.... tah la.. sbnrnye,aku tol2 srnok.. yela,nk jmpe yg trsygkn.. msty ade snyum maa.. x mo sedih2.. hehe.. serius!! muke aku da tegang skrng.. dok sengih2 jerk.. pk ape yg bkal trjd nnti bler jmpe ngn dier.. epy kah?? srnok kah?? sedih kah?? hahaha... sowt aku nih... mne x nye,kt kple otk nih da trbyg2 da dok kuar jln ngn dier... lepak2 ngn dier... mnje2 ngn dier... hahaha... x sbr rsenye.. aku arap,dier pon ade rse yg sme mcm ape yg aku rse skrng nih... love u syg.. tnggu smpai bobo dtg sne ye boo.. even pon,mse bobo utk boo x bnyak.. skjap jerk,tp bobo akn wt ssuatu utk boo yg bole boo egt smpai bler kngan kte yg hnye ade bbrpa jam 2 k.. insyaallah syg.. sumenye akn brjln lancar... kalo x lancar,bobo akn bg lancar jgak.. sbb da x sbr sgt nk jmpe mcuk bobo nih.. hehe.. ok la syg.. hope u be fine.. i love u so much my angel.. muaxx!! toink.. toink.. - zack - ur lover >_@

Tuesday, 1 May 2012

ePy aNniVerSaRy!!!!

assalamualaikum... ary nih,adalah ary bhgia aku dgn yg trsyg... ary nih genap suda hbngn aku dgn c dia 8 bulan... aku epy sgt... rse bhgia sgt syg... aku arap,hbngn kte akn sntiasa kekal n aku arap jugak yg syg aku kt ko x kn penah surut n sntiasa brtambah2.. even pon aku tau yg hbgn kte nih adalah hbngn yg trlarang,aku tetap syg n trme ko seadanya... syg,aku nk ko tau 1 prkara.. aku nk ko tau yg aku sntiasa syg n cinta kt ko.. mcm yg ko slalu ckp kt aku yg aku nih rmai pmnat,tp aty aku ade 1 jer syg.. n aty 2 aku da bg kt ko.. aku syg ko seorg... mcm yg aku slalu ckp gak,bia la diorg nk syg kt aku ke,mnat kt aku ke,aku tetap pilih ko... hnye ko yg ade n layak ade kt dlm aty aku nih.. x de 2 or 3 melaenkn ko seorg.. ^^ syg,aku syg kt ko sgt2.. aku x snggup hilang ko... aku x tau mcmane aku kalo x de ko d cc aku.. ko ibarat nyawa aku syg.. ko ibarat jntung.. kalo jntung aku x brdnyut,mati la aku.. idop aku ibarat robot x de bateri.. kaku jer kt c2..  mcm 2 la aku kalo x de ko... aku ibrat robot.. dan ko ibarat bateri.. kalo ade robot tp x de bateri,x de gune gak kn.. so,mcm 2 la aku... kalo aku jer ade,tp x de ko,x de gune la idop aku 2.. syg,i miss u so much.. n i luv u more then u know that... aty cyg hnye ade syg sorg... jgn la syg rsau cyg kt cni.. cyg tau yg cyg nih jauh dari syg.. n kte pon x pnah jmpe slme 8 bulan kte cple nih.. tp 2 la yg mnguatkn lg hbngn kte nih syg... sbb kte saling mmpercayai antra 1 sma laen.. 2 yg pntng dlm ssuatu prhbngn.. cyg x perlukn duet or harta syg.. duet or harta,kte bole cari.. tp kasih syg yg tulus n iklas,susah kte nk cari n jmpa.. so,syg egt la ea.. yg cyg sntiasa syg n merindui dirimu.. i luv u so much dear.... so syg,cyg nk ucapkn epy annversary yg ke 8 bln skali lg.. hope 1 ary t,kte dpt la jmpe mcm cple2 laen k.. n cyg arap,syg syg kt cyg x kn penah berubah.. thnx syg sbb snggup trima diri cyg yg bnyk k'kurngn nih.. yg x s'smpurna org laen.. cyg tau yg cyg nih bnyk k'kurngn.. tp 2 x mmbataskn syg cyg kt syg.. cyg syg syg cgt2... i luv u more then u know dear.. i miss u so much... muaxx!!!!





yg ikhlas menyayngimu,
Zack..

Thursday, 26 April 2012

BeRDuA b3RsaTu..~

kenapa cinta kita..
selalu saja diduga..
bagai ada x merestu..
kita berdua bersatu..
atau mungkin kau dan aku..
ditakdir untuk berpisah..
walaupun melawan arus..
kita berdua bersatu..
seringkali ku menduga..
patah tumbuh hilang berganti..
tetapiku tidak mahu...
cinta selain darimu...
jika denganmu salah..
ku tak mahu yang benar..
jika denganmu rebah
biar lah ku tercalar..
walau dilanda badai
ku sanggup kerna ku mampu..
kita berdua bersatu...
jika denganmu kabur..
ku tak mahu yang jelas..
jika denganmu hanyut...
biarlah aku lemas..
walau dilanda ribut
ku sanggup kerna ku mampu..
kita berdua bersatu.. ^^ v

Tuesday, 24 April 2012

LuAhAn hAT!...

assalamualaikum... lame suda aku x update blog aku kn.. ade la dkat2 4 bln da... hoho... da x tau nk tulis ape daa.. kalo ade pon,aku lupenk update.. hehe... erm ary nih,aku nk post cter bru lak.. kisah luahan aty aku kt smeone special.. tramat2 special.. :)

hmm~ aku pon x tau nk wtpe.. tbe2,aku rse mcm nk luahkn psaan lak mlm nih.. wlaupon dier x tau aku nk luahkn psaan nih utk gtau isi aty aku yg sbnr kt dier.. tp aku arap 1 ary t,dier bnar2 tau yg aku btol2 syg n cinta kt dier..

Erm tah mcmane,aku leh trpk kt dier... aku rndu kt dier... sgt2 rndu.. slme 7 bln cple,aku x pnah jmpe ngn dier... nk tngok gmbr pon,dier mcm nk x nk jer kasi.. x pe la.. aku pham.. mybe dier malu kot.. :) n bru 2 mnggu lpas dier bg gmbr dier kt aku.. 2 pon lpas 7 bln cple n de first pic dier bg kt aku lpas aku asek2 mnx gmbr dier suh sent kt aku.... hmm.. x pe la.. nk wt mcmane kn,.. da org dier jnis yg pmlu.. sbr jer la... syg,aku tau yg kte da sme.. sme2 penk.. sme2 nk tnjuk spe lg " bro ".. aku x kesah syg.. kalo ko nk aku blek jd ladies,bole... aku bole buat... aslkn ko puas aty dgn aku.. aslkn ko tau yg aku syg n cnta kt ko spnuh aty aku.. hmm.. tah la syg... aku rse yg kte da mkin jauh da.. lg dekat aku nk blek smnnjung n nk jmpe ngn ko,lg jauh aku rse ko dari aku.. aku sdih.. btul2 sdih.. :'( ary2 gado psal bnde yg x psti.. bnde kcik pon kdng2 kte leh gado.. aku da x tau nk buat ape lg da... tp 1 jer syg,aku brsyukur dpt knal ngn ko.. aku epy.. aku gmbre wlaupon kdng2 aku bnyk trluka n kcik aty ngn ko.. tp aku tau.. mybe ko x sngje nk buat aku mcm 2.. aku pham.. aku sbar lyn kerenah ko yg kdng2 mcm bdk kecik 2.. cumel sgt syg... ko mnje sgt... ilang kjap ke'penk'an ko 2... :) hehe... aku syg sgt kt ko syg... srius aku x leh ilang ko.. aku x mmpu ilang ko.. x tau la mcmane aku bler x de ko.. huhu.. ko ibrat nyawa aku.. ko ibarat jntung aku.. kalo jntung aku brhnti brdegup,mati la aku.. sme jgak cm ko.. kalo ko x de dari idop aku,musnah la idop aku.. aku amat prlukan ko dcc aku.. ko la racun dan ko la pnwar sgle kskitan..:) erm ok la syg.. aku da x tau nk mngarot ape lg da... btw,thnx sbb sudi dgr luahan aty aku yg x brape nih...:) thnx syg.. syg,aku nk gtau ko nih.. AKU SAYANGKN KO SEPENUH ATY HATI AKU.. KO YG PERTAMA DAN YANG TERAKHIR DALAM HATI AKU.. TIADA YANG KEDUA MAHUPUN KETIGA.. :) AKU SYGKN KO SGT2... SGT2 SYG..

utk ko: nur syafina c pnda cumel bulat2,my pnda boo,c senget,popo,bdk mnje ksygn cyg dll.. iklas dari aty ku Zack Zackery :) toink.. toink.. ^^ hoho..

Zack..


 

Wednesday, 25 January 2012

mAmA oH MaMa....

msuk ary nih,da nk 4 ary mama x brckp ngn aku.. ape jer la salah aku kt dia?? besar sgt ke salah aku smpai mcm nih skali mama nk hukum aku?? even pon kalo mama x leh nk trme siapa diri aku skrng,jgn la wat aku mcm nih.. x cium bau syurga aku t.. aku x snggup ma.. ma,kalo ank mu nih de wt slh,ank mu mohon ampun dan maaf bnyk2.. bkn niat ku nk wt mama brkecil hati.. tp mama kne la pham knpa ank mu jd mcm nih.. jgn trlalu pndng buruk ma.. ank mu bukannye buat 1 bnde yg buruk.. bkn juga mngacau hidop org.. ank mu juz rsa bhgia n seronok lepas ape yg da jd sblum nih.. hidop ank mu skrng trlalu senang tanpa ada sbrg gngguan.. mama x rsa senang ke tengok ankmu rasa senang setiap kali..?? ma,maafkn aku ma.. ampunkn aku.. if 1 mse t aku nk berubah,aku akn berubah jgak ma.. mse 2 lmbat n cepat jerk.. huhu.. = sedih =