Monday 14 March 2011

Hari Menyedihkan Bagiku....

Pada hari ahad jam 6.30 pg 13 Mac 2011,aku bngun utk bersiap ke lapangan terbang LCCT di semenanjung yg d'hntar oleh pkcikku dan nenekku..
Sebelum gerak kelar rmh,nenekku telah mnyediakn sarapan utk kami bertiga.. Nenekku mnyediakn nasi goreng dan air feveretku iaitu milo..
Pada jam 8.30 pg,kami gerak keluar utk ke LCCT..
Sebelum pergi ke LCCT,pkcikku pergi mnjemput sepupuku di rumahnya..
Lepas mngmbilnye di rumh,kami terus menuju ke LCCT..
Kami tiba di LCCT jam 9.45pg..
Aku terus pegi ke kaunter utk check-in..
Smntara tnggu utk msuk ke dlm ruang mnggu,aku mnggu 'my boy' smpai...
JAm d'tgn sdah pkul 10.10 pg.. Aku kne msuk dlm jam 10.40 pg.. Hatiku amat runsing sekali mnggu my boy smpai.. aku bmbang yg kami x smpat jmpe pd ary akhrku di smnanjung.. 5mnt kmdian fon ku brbnyi.. msj dari my boy.. die kte,die da smpai.. aku kluar mncrinyer.. tp x jmpe.. jam da pkul 10.30pg.. aku rse hndak mngis.. bler yg d'carinyer x jmpe2...
akhrnye,aku mmbuat kptusan utk msuk ke ruang mnggu kerana nmaku sdah d'umumkn..
aku amat trkilan kerana x dpt jmpe dier sblum aku fly.. :'( aku trus msuk naek ke pesawat airasia..
setibanya aku didlm,aku lah org trakhr yg msuk.. dan kerusiku di blakanggggg skli...
airmataku x dpt ku tahan2kn lg.. aku trus mngis dan mngis hngga psawatku brlpas jam 11.10 pg...
psawatku mnju ke Kota Kinabalu,Sabah... kerana fmlyku sdah brpndah kesana mngikuti ayhku yg d'tukarkn kesana... aku x dpt ekot kerana prlu mngbiskn semester aku kat smnanjung.... so,pd ary Ahad 13 Mac 2011 bru aku dpt balek krana smster ku sdah abiz... BERSAMBUNG

No comments:

Post a Comment